Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Kiantama Oy, Y-tunnus: 0306452-8. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan Biokian verkkosivuilla olevasta verkkokaupasta.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Tehdessään tilauksen asiakas hyväksyy tilauksen tekohetkellä voimassa olevat toimitusehdot.

Alennuskoodit

Jos asiakkaalla on käytössään alennuskoodi Biokia-verkkokauppaan, se kirjoitetaan kassalla kohtaan ’kupongin koodi’ ja klikataan ’käytä kuponki’ -painiketta. Yhtä tilausta kohden voi käyttää ainoastaan yhden kuponkikoodin. Alennus lasketaan vain ostoskorissa olevista normaalihintaisista tuotteista eli mahdollisista tarjoushintaisista tuotteista alennusta ei tule.

Ilmaisten toimituskulujen rajan tulee täyttyä myös alennuskoodin käytön jälkeen, jotta toimitus on ilmainen.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näkyvät:

  • Tilauksen tuotelistauksen
  • Laskun loppusumman
  • Veroerittelyn

Mikäli asiakas on rekisteröitynyt verkkokaupan asiakkaaksi ennen tilausta tai tilauksen aikana, tilauksen sisältöä on mahdollista tarkastella myös sivuillamme käyttäjätilin kautta.

Maksutapahtumat välittää Paytrail Oyj, joka toimittaa maksuvahvistuksen. Maksuvahvistuksessa on kerrottu maksun summa, maksutunnus sekä päivämäärä. Paytrailin asiakaspalvelu auttaa kaikissa maksutapahtumaan liittyvissä asioissa.

Kotimaan toimitus

Suomessa lähetykset toimitetaan asiakkaan valinnan mukaan joko Postin, Postnordin tai DB Schenkerin toimesta lähimpään noutopisteeseen. Ilmoitus saapuneesta lähetyksestä toimitetaan tekstiviestillä ja/tai sähköpostilla.

Mikäli tilauksen arvo ylittää 20 €, toimitusmaksu on 0 €. Toimitusmuodoksi voi halutessaan valita myös kotiinkuljetuksen. Kotiinkuljetus on aina maksullinen.

Posti Pikkupaketti on perille postiluukkuun tai -laatikkoon toimitettava lähetys. Tässä toimitustavassa paketin koko on kuitenkin rajoitettu ja siihen mahtuu 2-6 Biokia-tuotepussia tuotteen koosta riippuen. Jos tilatut tuotteet eivät mahdu Pikkupakettiin, toimitus tapahtuu asiakkaan Pikkupaketti-valinnasta huolimatta normaalina Postin noutopistepakettina.

Biokia-mehuja sisältävissä tilauksissa toimitusvaihtoehtona on ainoastaan Postin ’särkyvää’ -toimitustapa tai kotiinkuljetus.

Käsittelemme tilaukset saapumisjärjestyksessä, tavallisesti kolmen arkipäivän kuluessa. Kun tilaus on käsitelty ja valmis lähetettäväksi, tilaaja saa sähköposti-ilmoituksen. Ilmoitus sisältää lähetyksen seurantakoodin. Mikäli tilaus sisältää tuotteita, joita ei tilaushetkellä ole varastossa jää tilaus odottamaan niiden saapumista varastolle. Tuotteita ei jälkitoimiteta.  Tilauksen viivästyessä reilusti normaalista toimitusajasta, asiakaspalvelumme on yhteydessä tilaajaan.

Lähetykset toimitetaan tilaajan tilausvaiheessa ilmoittamaan osoitteeseen. Toimitusosoitetta ei voi vaihtaa jälkikäteen. Jos toimitus on tarpeen ohjata/lähettää toiseen osoitteeseen, edelleen toimituksesta peritään normaali toimitusmaksu. Tämä koskee myös maksuttomia toimituksia.

Ulkomaantoimitus

Toimitamme tilauksia myös kaikkiin muihin EU-maihin. Tilauksen enimmäispaino on 25 kg. Mikäli tilauksen arvo ylittää 100 €, toimitusmaksu on 0 €.

Valittavissa olevat toimitustavat ovat UPS Standard tai GLS Euro Business Parcel. Ulkomaantoimitukset toimitetaan perille tilauksen yhteydessä ilmoitettuun osoitteeseen. Toimitusmaksuun sisältyy yksi toimituskerta ja tilaaja saa kuljetusyritykseltä tiedon toimituksen ajankohdasta. Jos toimitus ei onnistu ensimmäisellä toimituskerralla, lähetys toimitetaan lähimpään noutopisteeseen noudettavaksi.

Norjaan, Sveitsiin, Ahvenanmaalle, Kanarian saarille ja muille EU:n arvonlisäveroalueen ulkopuolisille alueille emme valitettavasti toimita lähetyksiä.

Maksutavat

Maksunvälittäjänä Paytrail

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella ja välittää maksun kauppiaalle.

Paytrailillä voi maksaa suomalaisten pankkien verkkomaksutunnuksilla, pankki- ja luottokorteilla (Visa, Visa Electron, Mastercard, American Express, Eurocard, Diners Club, JCB), laskulla tai MobilePay-mobiilimaksulla sekä PayPalilla.

Pankki- tai luottokortilla maksaessa maksun voi joutua vahvistamaan pankkien verkkomaksutunnuksilla.

Paytrailin asiakaspalvelu auttaa kaikissa maksutapahtumiin liittyvissä kysymyksissä.

Muut maksutavat

Kampanja- tai alennuskoodi

Jos olet saanut alennukseen tai ilmaiseen toimitukseen oikeuttavan kampanjakoodin, voit syöttää sen ostoskoriin ’kuponkikoodi’-kenttään. Alennus lasketaan vain ostoskorissa olevista normaalihintaisista tuotteista eli mahdollisista tarjoushintaisista tuotteista alennusta ei tule. Ilmaisten toimituskulujen rajan tulee täyttyä myös alennuskoodin käytön jälkeen, jotta toimitus on ilmainen.

Lahjakortti

Lahjakortin voit hyödyntää maksutapana syöttämällä sen numeron ostoskorissa sille varattuun kenttään.

Huomaathan, että voit käyttää samanaikaisesti vain yhtä kampanjakoodia, lahjakorttia tai alennuskoodia.

Asiakaspalautukset

14 vuorokauden peruutusoikeus

Kuluttajana sinulla on oikeus 14 vuorokauden sisällä tavaran vastaanottamisesta ilmoittaa joko yksittäisten tuotteiden tai koko tilauksen peruutuksesta.

Täyden hyvityksen saamiseksi tuotteen tulee olla myyntikuntoinen.

Näin ilmoitat peruutuksesta:

Peruuttamisen voi tehdä vapaamuotoisella sähköposti-ilmoituksella, josta käyvät ilmi halusi perua tilaus, sekä seuraavat tiedot: tilauksen numero, palautettavat tuotteet sekä palautuksen syy. Samat tiedot tulee liittää myös palautettavien tuotteiden mukaan.

Veloitukseton asiakaspalautus

Riippumatta millä toimitustavalla olet tilauksen tehnyt, palautukset tehdään Postin toimipisteeseen. Paketin päälle merkitään palautustunnus 683486. Palautuslähetyksen saajana on Kiantama Oy, Marjatie 1, 89600 Suomussalmi

Muista pyytää asiakaspalautuksesta aina kuitti lähetyksen seurantaa varten!

Kuljetuksessa vahingoittuneet tuotteet

Mikäli havaitset vastaanotettuasi tilauksen tuotteen vahingoittuneen kuljetuksen aikana – otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Palautukset Suomen ulkopuolelta

Jos palautat Suomen ulkopuolelle tilaamasi tuotteet, ota yhteyttä asiakaspalveluumme info@biokia.fi

Hyvitykset

Hyvitys asiakaspalautuksesta suoritetaan Paytrailin kautta sillä maksutavalla, millä tilaus on alun perin maksettu.

Hyvitys suoritetaan 14 vuorokauden kuluessa siitä, kun olemme kirjanneet asiakaspalautuksen saapuneeksi.

 

Varainhankintatuotteiden toimitusehdot

Yleistä varainhankinnasta

Varainhankinnan tuotteita myy Kiantama Oy, Y-tunnus: 0306452-8. Myymme tuotteita joukkueen, seuran, koululuokan tai yhdistyksen varainhankintaa tekeville täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen.

Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.biokia.fi/varainhankinta ostoskorin kautta rekisteröityneenä asiakkaana. Rekisteröintitunnukset saat ilmoittautuessasi varainhankintamyyjäksi.
Maksutavaksi kannattaa valita OP-lasku, jolloin maksut myydyistä tuotepaketeista on mahdollista kerätä ennen laskun maksua. Muilla maksutavoilla tuotteet maksetaan tilauksen yhteydessä.
Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Sitoudut jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:

  • Tilauksen tuotelistauksen
  • Laskun loppusumman
  • Veroerittelyn

Saat Paytrail Oyj:ltä maksuvahvistuksen, jossa on kerrottu maksun summa, maksutunnus sekä päivämäärä. Ole yhteydessä Paytrailiin (020 718 1830) mikäli sinulla herää kysyttävää maksutapahtumaan liittyvissä asioissa.

Toimitustavat

Lähetyksesi toimitetaan Postin postipakettina ilman toimituskuluja.

Käsittelemme tilaukset saapumisjärjestyksessä, tavallisesti noin 7 – 14 arkipäivän kuluessa. Käsittelynopeus voi olla varaston työtilanteesta riippuen ilmoitettua nopeampi tai hitaampi. Mikäli tilaus sisältää tuotteita, joita ei tilaushetkellä ole varastossa jää tilaus odottamaan niiden saapumista varastolle.
Tuotteita ei jälkitoimiteta. Saat vahvistuksen käsittelemästämme tilauksesta sähköpostilla.
Toimitamme varainhankinnan tuotteita vain Suomeen, pois lukien Ahvenanmaa (EU:n arvonlisäveroalueen ulkopuolinen alue).

Monipuoliset maksutavat

Paytrailillä voit maksaa tilauksesi suomalaisten pankkien verkkomaksutunnuksilla, pankki- ja luottokorteilla (Visa, Visa Electron, Mastercard, American Express), MobilePay, Pivo ja Siirto-mobiilimaksulla. Lasku- ja osamaksutavat ovat OP Lasku sekä Walley.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.
Maksaessasi pankki- tai luottokortilla, riippuen kortinmyöntäjästä, voit joutua vahvistamaan maksun pankkien verkkomaksutunnuksilla.

Paytrail Oyj, Y-tunnus: 2122839-7
Innova 2, Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puh: 0207 181830
www.paytrail.com

Asiakaspalautukset

Mikäli tilauksessa tai jossain toimitetussa tuotteessa on virhe, pyydämme tilauksen vastuuhenkilöä ottamaan yhteyttä 14 päivän kuluessa info@biokia.fi.
Tarkoitus on kerätä tilaukset etukäteen, ja tilata sitten vain tarvitsemanne määrä tuotteita. Näin minimoitte riskin, että tuotteita jää myymättä. Ryhmällä on yksi ilmainen vaihto/palautus oikeus 14 päivän kuluessa. Palauttaessasi tuotteita ota ensin yhteys info@biokia.fi saadaksesi lisäohjeet palautuksen tekemistä varten.
Täyden hyvityksen saamiseksi tuotteen tulee olla myyntikuntoinen.

Hyvitykset

Hyvitys asiakaspalautuksesta suoritetaan sillä maksutavalla, millä tilaus on alun perin maksettu.
Hyvitys suoritetaan 14 vuorokauden kuluessa siitä, kun olemme kirjanneet asiakaspalautuksen saapuneeksi.